collapse collapse

* User Info

 
 
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε. Χάσατε το email ενεργοποίησης;

* Board Stats

  • stats Σύνολο μελών: 706
  • stats Σύνολο μηνυμάτων: 403444
  • stats Σύνολο θεμάτων: 3507
  • stats Σύνολο κατηγοριών: 12
  • stats Σύνολο πινάκων: 56
  • stats Περισσότεροι συνδεδεμένοι: 33

* Search


* Recent articles

There are no articles to display.
Ελάτε στην παρέα μας .....
           
stork
Ιούνιος 07, 2013, 09:54:54 μμ από stork
Views: 89 | Comments: 10

πράγματα που δεν μπορείς να κάνεις πια στις 39 εβδομάδες εγκυμοσύνης:

1) Να κοροϊδεύεις τον εαυτό σου ότι από πίσω δεν φαίνεται ότι είσαι έγκυος, μόνο κοιλιά είναι τα 8973985938475 κιλά που πήρες, μόνο κοιλιά.

2) Να ασχοληθείς με ό,τι σου πέφτει κάτω. Ότι αγγίζει το πάτωμα απλώς μένει εκεί μέχρι να έρθει κάποιος που μπορεί ακόμα να σκύψει και να το μαζέψει.

3) Να θυμώσεις με οτιδήποτε πει η μαμά σου. Γνωρίζοντας ότι έχει περάσει ΑΥΤΕΣ τις καούρες για χατήρι σου, της δίνει το δικαίωμα να μετρήσεις τουλάχιστον μέχρι το 20 πριν εκραγείς.

4) Να κοιμηθείς. Ή έστω να βολευτείς σε μια θέση για πάνω από 45 δευτερόλεπτα.

5) Να έχεις κανονική κοινωνική ζωή με ενήλικους που δεν βρίσκονται σε περίοδο αναπαραγωγής.

6) Να σηκωθείς από την καρέκλα και να περπατήσεις αμέσως σαν άνθρωπος, χωρίς τα δοκιμαστικά βήματα-ζόμπι, μέχρι να ξανα-ενωθούν οι κλειδώσεις που έχουν χαλαρώσει και σε κάνουν να κινείσαι με τέτοια χαρακτηριστική κομψότητα.

7) Να χωρέσεις σε οτιδήποτε δεν προορίζεται για εγκύους. Ακόμα και οι ραφές στις κάλτσες σου έχουν φτάσει στα όριά τους.

8) Να μην κλάψεις καθώς ξεδιπλώνεις το κουβερτάκι που έφτιαξε η γιαγιά σου για σένα και τώρα το ετοιμάζεις για την κούνια του δικού σου μωρού.

9) Να πεις όχι σε οτιδήποτε περιλαμβάνει σοκολάτα.

10) Να βλέπεις όλους τους άλλους να ετοιμάζονται για Halloween και εσύ να νιώθεις απλώς σαν κολοκύθα.

11) Να μην ξανακλάψεις όταν διπλώνεις το κουβερτάκι της γιαγιάς.

πηγη http://ohnotanothermomblog.wordpress.com/2012/10/19/%CE%B7-%CE%BB%CE%AF%CF%83%CF%84%CE%B1/
Ιανουάριος 21, 2013, 10:37:48 πμ από admin | Views: 337 | Comments: 40

Το Fairydust Creations και το potethaginomana.gr διοργανώνουν διαγωνισμό με ενα καταπληκτικό δωράκι

Δημιουργήστε το δικό σας μπρελόκ με το αγαπημένο σας πρόσωπο



Όροι διαγωνισμου

1)Like στην σελίδα http://www.facebook.com/pages/Fairydust-Creations/269997529703439?fref=ts
2)Like στην σελιδα http://www.facebook.com/thaginomana?fref=ts
3) Αφήστε ενα σχόλιο σε αυτήν την ανάρτηση στο forum μας 

H νικήτρια,θα ανακοινωθεί στις 15/2/2013 στις 22:00 το βράδυ

Παρακαλουντε τα μέλη τα να κανουν μονο ενα σχόλιο

Ευχάριστου με για την συμμετοχη σας
nicky
Αύγουστος 01, 2012, 01:31:21 πμ από nicky
Views: 290 | Comments: 0

Είναι απαραίτητο το φολικό οξύ στην εγκυμοσύνη;

 Μόνο το 31% των γυναικών ηλικίας μεταξύ 18 και 45 ετών παίρνει συμπλήρωμα φολικού οξέος (βιταμίνη Β9) ημερησίως, παρόλο που μειώνει αποδεδειγμένα τον κίνδυνο για σοβαρές συγγενείς βλάβες στο νευρικό σύστημα του εμβρύου (π.χ. δισχιδής ράχη, ανεγκεφαλία).

Δεν ξέρουμε επακριβώς πώς δουλεύει το φολικό οξύ και πώς προλαμβάνει τέτοιες ανωμαλίες, όμως δεν υπάρχει αμφιβολία ότι προστατεύει. Επιπλέον χρειάζεται ένας μήνας περίπου για να παράσχει το φολικό οξύ μέγιστη προστασία, οπότε καλό είναι να αρχίσεις άμεσα τη λήψη του.

 
Πόσο πρέπει να λαμβάνεις: Η επίσημη οδηγία από τις αρχές είναι όλες οι γυναίκες σε γόνιμη ηλικία (όσες έχουν έμμηνο ρύση και δυνητικά μπορούν να μείνουν έγκυες) να λαμβάνουν είτε πολυβιταμινούχο σκεύασμα με ικανή ποσότητα φολικού οξέος ή καθαρό φολικό οξύ σταθερά κάθε μέρα. Το σημαντικότερο είναι να φροντίζουν οι γυναίκες να λαμβάνουν 400 mcg φολικού οξέος ημερησίως. Το φολικό οξύ θα έπρεπε να είναι τόσο φυσικό όσο το να φορούν οι γυναίκες ρούχα, παπούτσια ή μακιγιάζ. Μόνο που αυτό είναι πολλές φορές πιο σημαντικό...

 

Ποιες είναι οι φυτικές πηγές του: Υπάρχουν αρκετές φυσικές πηγές φολικού οξέος. Το άπαχο κόκκινο κρέας και ιδιαίτερα το μοσχαρίσιο συκώτι, τα έντονα πράσινα φύλλα λαχανικών όπως το σπανάκι, το μπρόκολο, τα σπαράγγια, τα φασόλια, τα μπιζέλια, τα φιστίκια, η ντομάτα και  το πορτοκάλι και τα δημητριακά ολικής άλεσης, ιδιαίτερα το φύτρο του σιταριού.

 

Πού αλλού θα σε βοηθησε
ι: Το φολικό οξύ έχει πάρα πολλές άλλες σημαντικές δράσεις στον οργανισμό, είναι μεταξύ άλλων απαραίτητο για την παραγωγή αίματος, για το νευρικό σύστημα, ενώ μειώνει τον κίνδυνο για καρκίνο, ιδιαίτερα για καρκίνο του μαστού.
Pages: [1] 2

* Recent Posts

No posts were found.

* Forum Staff

admin admin
Administrator

* Calendar

Δεκέμβριος 2017
Κυρ Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 [13] 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

No calendar events were found.

* Top Boards

This forum does not have any boards.